Celostni kulturni dan Odkrivamo prestolnico

V torek, 31. 3. smo se učenci OŠ Griže od 2. do 9. Razreda odpravili v Ljubljano na KD. Učenci 1. razredov pa  so si ogledali Celje in Hermanov muzej. Tretješolci  so si v Ljubljani v Lutkovnem  gledališču ogledali lutkovno predstavo in nekatere znamenitosti našega glavnega mesta. Učenci 4. in  5. razredov so KD začeli z ogledom Slovenskega šolskega muzeja, kjer so prisostvovali tudi učni uri lepopisje, nato so imeli voden ogled po programu  Peš iz mesta na Ljubljanski grad. Učenci 6. in 7. razredov so imeli voden ogled z učnimi listi Poiščimo sledi srednjeveške Ljubljane in nato tudi obiskali Slovenski šolski muzej. Učenci 8. in 9. razredov pa  so opremljeni z učnimi pripomočki (zemljevid,kompas …)  v skupinah, v spremstvu vodičev odkrivali zgodovino in znamenitosti prestolnice. Učenci 8. razredov so nato odšli še v Prirodoslovni muzej, kjer so si ogledali geološko-paleontološko zbirko in razstavo o evoluciji, učenci 9. razredov pa so obiskali NUK in Cankarjev dom.

Poleg foto utrinkov v galeriji, si spodaj preberite še zanimive vtise učencev.

Vtisi učencev:

Najbolj všeč mi je bilo, ko smo bili v Slovenskem šolskem muzeju, pri šolski uri.

Nija, 4. r

Zanimivo je bilo, ko smo šli z vodičem na Ljubljanski grad, zato ker nam je po poti povedal veliko zanimivosti.

Ožbej, 4. r

Najbolj mi je bilo všeč , ko smo se učili lepopis iz leta 1930 v Šolskem muzeju.. Všeč mi je bilo, ko se je gospodična učiteljica drla na nas in ko je bila zelo stroga.

Tijana, 4. r

V Slovenskem šolskem muzeju  smo izvedeli kakšne šolske potrebščine so uporabljali včasih in kako so bili učitelji in starši strogi.  Najbolj všeč mi je bilo, ko smo »okusili« počutja učencev pri pouku v starih časih. Všeč mi je bil tudi Ljubljanski grad in sprehod po Ljubljani.

Miha, 5. r

Všeč mi je taka oblika pouka, saj si lahko stvari predstavljamo, jih potipamo in si tako več zapomnimo. Spoznali smo, da se imamo v šoli odlično. V starih časih pa se v šoli niso zabavali.

Taja, 6. b

Všeč mi je bilo, ker smo bili na terenu in smo reševali delovne liste. V Šolskem muzeju mi je bilo všeč , ko smo morali obleči v enake halje.  Učiteljica pri pouku je bila zelo stroga.

Luka, 6. a

Bilo je zelo zanimivo in lepo bi bilo, če bi se takšni dnevi (pouk na terenu) večkrat ponovili.

Lava, 7. a

Kulturni dan mi je bil zelo všeč, saj si bolj zapomniš stvari, ki jih lahko vidiš. lahko bi imeli več takšnih dni.

Naja, 7. b

Všeč mi je bilo, da smo lahko sami po skupinah hodili po mestu in reševali naloge.

Nina, 8. b

Raziskovanje Ljubljane je bilo najbolj zanimivo in poučno, saj smo spoznali kar nekaj ulic, kotičkov in znamenitosti Ljubljane.. Zanimivo je bilo tudi v Cankarjevem domu.

Aleš, 9. b

Zelo mi je bilo všeč, ker smo odšli iz učilnice na teren. V Ljubljani smo videli veliko zanimivosti in veliko zanimivih ljudi. V Cankarjevem domu smo bili začudeni nad veliko dvoranami in tudi vodička je bila zelo zabavna.

Maj, 9. b

,

 

Dostopnost