Sodelovalno učenje v 1. razredih

Učenci 1. a in 1. b so bili v torek, 18. 6. 2019, v okviru učnih ur spoznavanja okolja deležni sodelovalnega učenja. Učenci naravoslovnega krožka so, pod vodstvom Martine Govejšek, pripravili in samostojno izvedli poskuse za prvošolce.

Pripravili so delo v šestih skupinah:

  1. Vrtopirji (cilj je bil opazovanje padanja le-teh z oz. brez sponke);
  2. Padala (cilj je bil opazovanje padanja oz. jadranja le-teh zaradi ujetega zraka);
  3. Ladjice (cilj je bil izdelati ladjico iz plastelina tako, da ne potone);
  4. Potone in plava (cilj je bil najprej predpostaviti in potem s  preizkušanjem ugotoviti, kateri predmeti potonejo oz. ne potonejo);
  5. Milni mehurčki (cilj je bil s slamico ustvariti čim večji milni mehurček);
  6. Čarobni lonček in čarobna plastenka (cilj je bil spoznavati, zakaj voda ne izteče iz plastenke in kozarca).

Učenci so se učili izkustveno, zato bo njihovo znanje trajnejše. Vsi učenci so med delom zelo uživali.

Iskrena hvala mentorici za pripravo starejših učencev na izvedbo in sodelovanje. Učencem izvajalcem pa čestitke za odlično vodenje.

cof